
SALES SUPPORT SPECIALIST
A következő feladatokban számítanak Rád: Ügyfelek kezelése telefonon és e-mailben, új ügyfelek felkutatása (hideghívások) Időpontok egyeztetése az értékesítési kollégák számára, CRM rendszer naprakész vezetése Ajánlatok és megrendelések előkészítése, kiküldése és nyomon követése Riportok, kimutatások és értékesítési dokumentumok összeállítása Szerződések előkészítése, ellenőrzése, archiválása, számlázási és adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézés (gépjármű-átírás, finanszírozási dokumentumok) Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, marketing), közjegyzői bejegyzések intézése Pozíció betöltésének feltételei: Legalább középfokú végzettség Legalább 1-3 éves tapasztalat értékesítést támogató munkakörben Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső vállalati kommunikáció, leányvállalatokkal történő kapcsolattartás, gyártókkal való egyeztetés stb. ) MS Office magas szintű ismerete (kiemelten Excel), CRM rendszerek használatában szerzett jártasság Előnyt jelent: Gazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett végzettség Amit Partnerünk kínál: Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér Cafeteria (havi nettó 30. 000 Ft SZÉP Kártya) Munkavégzés helye: Budapest, 12. kerület (a MOM Park közelében) Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:30 - 17:00 Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el frissített önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 8. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!