
Sales support specialist
Partnerünk egy családi vállalkozás, amely négy generáció óta jelen van a csomagolóiparban. Az évek során szolgáltatásaik és tudásuk bővülésével kiváló minőségű csomagolási megoldásokra specializálódtak, és küldetésük, hogy vezető szerepet töltsenek be a fenntarthatóságban, kiemelkedő ügyfélközpontúsággal és magas hozzáadott értékkel. Bővülő csapatukba keresünk Értékesítést támogató munkatársat Szeged környéki telephelyükre!
Az értékesítési csapat (különösen a külső sales kolléga) napi munkájának támogatása, adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
Beérkező vevői megrendelések kezelése, feldolgozása és nyomon követése
Rendelések visszaigazolása, a szállítási státusz egyeztetése és a vevői igények kezelése
Lejárt számlák nyomon követése, kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal, és szükség esetén közvetlen kapcsolatfelvétel a vevőkkel a fennálló fizetési problémák megoldása érdekében
Szoros együttműködés az értékesítési, logisztikai és pénzügyi csapattal, a hatékony kommunikáció és információáramlás biztosítása érdekében Elvárások / Requirements
Felsőfokú végzettség
Értékesítésben szerzett 1-3 év tapasztalat
Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás
Pontos, precíz munkavégzés, elkötelezett hozzáállás
Önálló munkavégzésre alkalmas, jó problémamegoldó, csapatban is együttműködésre kész személyiség Amit nyújtunk / Benefits
Stabil, multinacionális vállalati háttér, amely kiváló minőséget, innovatív technológiákat és fenntartható megoldásokat képvisel
Megegyezés szerinti alapbér, teljesítményalapú bónusz, bejárási támogatás
Betanulást követően heti 1 nap home office lehetőség
Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
Egyszerre multinacionális és családias légkör, nyitott és támogató lokális, valamint nemzetközi csapat
Modern munkakörnyezet, professzionalizmus
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 30. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!