
SALES ASSZISZTENS
Feladatok: Belföldi ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, ügyfélkérések kezelése Megrendelések rögzítése, nyomon követése és adminisztrációja SAP rendszerben Reklamációk kezelése, dokumentálása és továbbítása az érintett területek felé Készletek nyilvántartása, gyártással való egyeztetés a rendelés teljesíthetőségéről Számlázási és szállítólevél-készítési feladatok ellátása CRM rendszer (Mini CRM) pontos és napi szintű használata Piaci információk, vevői visszajelzések gyűjtése és továbbítása a termékfejlesztési / értékesítési csapat felé Kapcsolattartás beszállítókkal, dokumentációk kezelése Adminisztratív háttértámogatás a kereskedelmi és sales csapat számára Ideális jelölt vagy, ha: Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel Legalább 2–3 év tapasztalatod van kereskedelmi vagy értékesítési asszisztensi munkakörben, kereskedelmi vagy gyártó vállalatnál Magabiztosan használod a vállalatirányítási rendszert (ERP) Kiváló MS Office, különösen Excel ismeretekkel rendelkezel Pontosan, megbízhatóan és precízen adminisztrálsz Jó kommunikációs készséggel bírsz, udvarias és professzionális ügyfélkezeléssel Önállóan és csapatban is hatékonyan dolgozol Előnyt jelent, ha: Orvostechnikai eszközök értékesítésében van tapasztalatod Orvostechnikai vagy gyártó cégnél dolgoztál Ismered a fogászati implantátum termékeket Rendelkezel angol nyelvtudással Partnerünk ajánlata Neked: Kiemelkedően jó, családias, barátságos és segítőkész, kulturált közösségben dolgozhatsz Biztosítják számodra a szakmai és professzionális fejlődést Továbblépési lehetőséget biztosítanak Számodra Támogatják a teljes körű beilleszkedésedet, ha szorgalmaddal és szakértelmeddel a csapat mellett állsz Emberileg és szakmailag egyaránt megbecsülésre számíthatsz Lehetőségeikhez mérten anyagi elismerést is biztosítanak A munkádhoz szükséges korszerű CNC-, robottechnikai és informatikai eszközöket rendelkezésedre bocsátják Igény esetén rugalmasan alkalmazkodnak a jogos és teljesíthető elvárásaidhoz Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában Munkavégzés helye: 3516 Miskolc, Tégla u. 29. Megközelíthetőség: Autóval (parkolóhelyet biztosítanak) Tömegközlekedéssel: 4-es, 44-es autóbuszok Jelentkezés módja: Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat (melyben kérjük jelölt meg bruttó bérigényed) az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Miskolc Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 25. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!