
Részmunkaidős logisztikai adminisztrátor
Partnerünk több mint 100 éves múltra tekint vissza a városi közösségi közlekedési eszközök gyártásában, fejlesztésében és a forgalmazásában. Magyarországon 2013 óta vannak jelen és vesznek részt a villamosközlekedésben.
Feladatok:
Áruátvételek és kiszállítások rögzítése az SAP S/4HANA rendszerben
Hatékony együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a cég munkatársaival
Proaktív kommunikáció belső és külső partnerekkel
Részvétel a logisztikai folyamatok folyamatos fejlesztésében
Elvárások:
Magabiztos MS Office használat
C1 szintű angol nyelvtudás
SAP ismerete
Erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
Önálló munkavégzés és hatékony csapatmunka
Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
Kiváló szervezőkészség
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 9:00 - 13:00
Részmunkaidő
Amit kínálunk:
Bérezés: bruttó 310. 000 Ft/hó
Cafeteria
Utazási költségtérítés
Napi 4 órás munkalehetőség
Kiváló lehetőség kisgyermekes anyák, kismamák részére
Betanulás után heti 1-2 nap home office lehetőség
Előnyt jelent:
SAP S/4HANA ismerete
Spanyol nyelvtudás
Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
Ha felkeltette az érdeklődését ez a munkalehetőség, akkor kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra!
Kérjük jelentkezése mellé töltse fel ANGOL nyelvű önéletrajzát is.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Humán Centrum Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 10. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!