
Részmunkaidős logisztikai adminisztrátor
Partnerünk több mint 100 éves múltra tekint vissza a városi közösségi közlekedési eszközök gyártásában, fejlesztésében és a forgalmazásában. Magyarországon 2013 óta vannak jelen és vesznek részt a villamosközlekedésben.
Feladatok:
Áruátvételek és kiszállítások rögzítése az SAP S/4HANA rendszerben
Hatékony együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a cég munkatársaival
Proaktív kommunikáció belső és külső partnerekkel
Részvétel a logisztikai folyamatok folyamatos fejlesztésében
Elvárások:
Magabiztos MS Office használat
C1 szintű angol nyelvtudás
Társalgási szintű spanyol nyelvtudás
SAP ismerete
Erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
Önálló munkavégzés és hatékony csapatmunka
Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
Kiváló szervezőkészség
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 9:00 - 13:00
Részmunkaidő
Amit kínálunk:
Cafeteria
Egészségpénztári hozzájárulás
Utazási költségtérítés
Napi 4 órás munkalehetőség
Kiváló lehetőség kisgyermekes anyák, kismamák részére
Betanulás után heti 1-2 nap home office lehetőség
Előnyt jelent:
SAP S/4HANA ismerete
Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
Ha felkeltette az érdeklődését ez a munkalehetőség, akkor kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra!
Kérjük jelentkezése mellé töltse fel ANGOL nyelvű önéletrajzát is.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Humán Centrum Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 12. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
5 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: