
RENDSZERSZERVEZŐ
Amiben számítanak rád: Ügyféligények felmérése, üzleti igények megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása Üzleti igények közvetítése a fejlesztőcsapatok felé Folyamatábrák, üzleti és specifikációs dokumentációk elkészítése Prezentációk, demók tartása az elkészült megoldásokról Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal Szoros együttműködés a fejlesztési, tesztelési, projektvezetői, sales csapatokkal Rendszeres munkavégzés ügyféloldali környezetben Az állás betöltéséhez szükséges: Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai) Minimum 3 év tapasztalat Business Analyst vagy Rendszerszervezői pozícióban IT területen Folyamatábrák, architektúra tervek elkészítésében szerzett gyakorlat (pl. Visio, Lucid Chart, Drawio) Alapfokú SQL tudás Interface tervezésben szerzett tapasztalat (pl. Üzenet mapping, interface leírók készítése) XML, JSON üzenet struktúra ismerete REST, SOAP API technológiák ismerete Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, Outlook) Szakmai angol nyelvismeret Analitikus gondolkodásmód, erős dokumentációs készség Ügyfélközpontú hozzáállás, kiváló kommunikációs képességek Atlassian termékcsalád ismerete (Jira, Confluence) Előnyt jelent: Banki IT területen szerzett tapasztalat, banküzemi folyamatok ismerete ISO20022 üzenetszabvány ismerete MNB vagy GIRO által kezdeményezett projektekben szerzett tapasztalat MQ tapasztalat Pénzügyi ismeretek Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismeretek Agilis alapelvek és módszertanok ismerete (Scrum, Kanban) Tesztelési módszertanok és tesztelés támogató eszközök ismerete Pre-sales folyamatok támogatásában szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Részben otthoni munkavégzés és rugalmas munkarend Izgalmas, szakmailag kihívást jelentő state of the art projektek Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, képzések támogatása Nyitott, dinamikus csapat, ahol számít a véleményed és a szakértelmed Stabil, hosszútávú projektek nagyvállalati banki környezetben Modern, jól megközelíthető iroda Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület, Váci út 80. , továbbá rendszeres munkavégzés a banki ügyfelek telephelyein (kihelyezett munkavégzés) Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 1. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!