
RENDSZERSZERVEZŐ – energetikai szektor
Amiben számítanak rád: Ügyféligények felmérése, megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása Az üzleti igények közvetítése a fejlesztő csapatok felé A projektekhez tartozó üzleti, folyamatábrák és specifikációs dokumentációk elkészítése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Prezentációk készítése és megtartása Az elkészült megoldásról demo tartása az ügyfélnek Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal Szoros együttműködés a belső csapatokkal (fejlesztés, tesztelés, projektvezető, sales) Az állás betöltéséhez szükséges: Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai) Minimum 3 év tapasztalat Business Analyst vagy Rendszerszervezői pozícióban energetikai területen Specifikációk, folyamatábrák, user story-k elkészítésében szerzett tapasztalat Interface tervezésben (pl. REST API-k, kafka) szerzett tapasztalat XML/JSON alapú kommunikációban szerzett tapasztalat (pl. Üzenet mapping, interface leírók készítése) Atlassian termékcsalád ismerete (Jira, Confluence) Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, Outlook) Erős dokumentációs készség, ügyfél dokumentációk elkészítése Ügyfélközpontú hozzáállás, kiváló kommunikációs képesség Előnyt jelent: Kafka, MQ ismeretek Különböző architektúrák ismerete (monolit, microservice) Teszteszközök ismerete (pl. SoapUI, JMeter, Postman) UML vagy BPMN folyamatmodellezésben és rendszertervek készítésében szerzett tapasztalat EA ismeret Energetikai szektorban szerzett tapasztalat Tesztelési módszertanok és tesztelés támogató eszközök ismerete Agilis alapelvek és módszertanok ismerete (Scrum, Kanban) Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismeretek SQL ismeretek Amit kínálnak: Érdekes, változatos, szakmai kihívásokat jelentő feladatok és projektek (hazai és nemzetközi egyaránt) A legújabb technológiák megismerésének lehetősége Nyitott gondolkodású Kollégák, barátságos légkör Rugalmas munkaidő, nincs törzsidő Home office lehetőség (heti 2 nap irodai munkavégzés szükséges) Modern, jól megközelíthető iroda Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület, Váci út 80. Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 16. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!