
Recepciós-Irodai asszisztens
A Gamax Kft. lelkes és barátságos csapatába keresünk teljes munkaidős recepciós-irodai asszisztens munkatársat adminisztratív és szervezési feladatok ellátására.
Feladatok
Az iroda mindennapi munkájának hatékony támogatása,
az ügyvezető, a kollégák és az irodavezető munkájának támogatása,
a kimenő és beérkező csomagok, levélpostai küldemények kezelése, iktatása,
telefonhívások, e-mailek fogadása, továbbítása, illetve szükség szerinti utókövetése,
tárgyaló rendben tartása, a tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez,
vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése,
adminisztratív folyamatok támogatása (pl. adatellenőrzés, fénymásolás, scannelés).
Elvárások
Azonnali kezdés vállalása,
legalább középfokú végzettség,
adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
ügyfélközpontúság, megbízhatóság,
kiváló kommunikációs készség,
problémamegoldó képesség,
önálló, proaktív munkavégzés.
Előnyök
Aktív angol nyelvtudás,
felsőfokú végzettség
banki utalások kezelésének ismerete.
Ajánlat
Családias, vidám hangulatú csapat,
béren kívüli juttatások: ebédrendelés, fitneszterem ingyenes használata,
stabil vállalati háttér.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: HUNAM Personnel Solutions Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 20. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!