
Quality Assurance Specialist - Minőségbiztosítási Specialista
Érdekel a minőségbiztosítás és szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol a részletekre való odafigyeléseddel valódi értéket teremthetsz? Csatlakozz egy nemzetközi háttérrel rendelkező ügyfélszolgálati központ csapatához!
Feladataid:
Beérkező hívások, chatek és e-mailek minőségének monitorozása (szkripthasználat, termékismeret, szolgáltatási standardok).
Coaching és tréningek tartása az ügyfélszolgálati kollégáknak a csapatvezetővel együttműködésben.
Minőségi és teljesítménybeli trendek elemzése, fejlesztési javaslatok kidolgozása.
Kapcsolattartás a monitoring folyamatokban, értékelések készítése, kalibrációs pontszámok meghatározása.
Rendszeres visszajelzés adása a vezetőségnek, a folyamatok pontos betartásának támogatása.
Gondoskodás arról, hogy a csapat minden tagja naprakész információkkal rendelkezzen a releváns folyamatokról és dokumentumokról.
Elvárások:
Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny).
Tapasztalat BPO területen, ügyfélszolgálati és/vagy technikai feladatkörben.
Bizonyított szakmai tapasztalat a fenti területeken.
MS Office magabiztos használata.
Magyar és angol nyelvtudás minimum B2-es szinten.
Amit kínálunk:
1 hónapnyi aláírási bónusz
Versenyképes fizetés
Cafeteria juttatás
Csapatépítő és szabadidős programok
Modern, inspiráló iroda Debrecenben
Folyamatos képzések és fejlődési lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: MP Solutions Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 20. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!