
PROJEKT- ÉS OPERÁCIÓS MUNKATÁRS
Feladatok: Riportok készítése és elemzése CRM rendszerből Excel táblák összeállítása, adatok kezelése és elemzése Pénzügyi adatok rögzítése, számlák előkészítése Projektszerű, ad hoc feladatok folyamatok teljes körű koordinálása Elvárások: Középfokú végzettség 1-2 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat Rendszerszemlélet és precíz munkavégzés Magabiztos Excel-ismeret és analitikus gondolkodás Önállóság és felelősségvállalás a feladatok teljes körű végrehajtásában Jó szervezőkészség és adminisztrációs gyakorlat Előnyt jelent: Pénzügyi területen szerzett tapasztalat CRM rendszerek ismerete Amit kínálnak: Hosszú távú, stabil munkalehetőség Változatos, felelősségteljes feladatok Szakmai fejlődés támogató környezetben Munkavégzés helye: Budapest Munkaidő: Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig napi 8 óra Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 25. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!