
PORTFÓLIÓ MENEDZSER – IRODAPORTFÓLIÓ
Amiért érdemes náluk dolgozni: Szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád Együttműködő, támogató csapat vesz körbe Náluk a vezetők ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni Jól felszerelt iroda Közösségi élmények garantálják a kiváló munkahelyi légkört Feladataid lesznek a bérlőkkel, műszaki, üzemeltetési területtel és a pénzügyi, adminisztratív területtel kapcsolatban: Bérleti szerződések tartalmának ismerete, az abban foglaltak betartatása és betartásának ellenőrzése Bérlői kör magas szintű kiszolgálása és igényeik kezelése; panaszok kivizsgálása; rendszeres bérlői kommunikáció Bérlői biztosítások, biztosítékok, kintlévőség kezelése, adminisztrációja Bérbeadás támogatása, bérleményi területek átadása, átvétele, bérlő be, illetve kiköltözések koordinálása, bérleményi átalakítási munkák engedélyezése, ellenőrzése, dokumentálása Épület üzemszerű működésének hatékony és költség takarékos biztosítása, szükség esetén működési, üzemeltetési folyamatok felülvizsgálata, át- vagy kialakítása Probléma esetén hibaelhárítás menedzselése Üzemeltetési munka irányítása, felügyelete, kapcsolattartás az üzemeltetővel Ingatlanok állagának folyamatos nyomon követése, probléma esetén intézkedés Folyamatban lévő kivitelezési munkák nyomon követése, biztosítási események folyamatának ellenőrzése, garancia menedzsment Bejövő és kimenő számlázás ellenőrzése, számlák jóváhagyása Bérleti szerződések naprakész nyilvántartása és kezelése adatbázisban Üzleti tervek készítése (beruházás, felújítás, üzemeltetés), terv/tény követés Üzemeltetési költség elszámolás elkészítése Bérleti díj indexálások Jelentkezz hozzájuk, ha: Felsőfokú végzettséggel rendelkezel Legalább 5 éves tapasztalattal bírsz ingatlankezelés, üzemeltetés, property/asset/portfolio management területén Az ingatlan üzemeltetési folyamatot nem csak átlátod, de képes vagy azokat alakítani, irányítani is Feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed Képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel Előnyt jelent: Műszaki/ gazdasági végzettség Angolul legalább középszinten kommunikálsz Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület, Máriássy utca 7. vagy az adott projekt helyszíne Jelentkezés módja: Küldd el önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat, és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 13. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!