
PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ
Főbb feladatok, munkák: Bizonylatkezelés Belső elszámolási rendszer kezelése Riportok, statisztikák készítése Számlák rögzítése, ellenőrzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Az álláshoz tartozó elvárások: Legalább középfokú végzettség Minimum 1 év adminisztratív vagy irodai területen szerzett tapasztalat Bizonylatkezelési ismeretek Tapasztalat kimutatások készítésében Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel) Határidők betartása, nagyfokú precizitás Önállóság, logikus gondolkodás Jó stressztűrő képesség Tapasztalat ügyfelekkel történő kapcsolattartásban Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Pénzügyi ügyintézői tapasztalat Pályázati ügyintézés terén szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Hosszútávú munkalehetőség Stabil munkahely Cégcsoporton belüli kedvezmények Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Kaposvár Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kaposvár Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 28. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!