
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS
Főbb feladataid: Számlázás Kintlévőségek kezelése Pénzügyi riportok készítése Pénztár kezelése Bankszámlakivonatok kezelése, könyvelése Kiküldetések elszámolása Kapcsolattartás társosztályokkal és partnerekkel egyaránt Általános adminisztratív feladatok ellátása A vezető tevékenységének támogatása Részvétel havi és éves zárásokban Közreműködés a KSH adatszolgáltatásban Elvárások feléd: Minimum középfokú gazdasági végzettség Minimum 3 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat Magabiztos Excel ismeret Kiválló problémamegoldó és szervezőkészség Analitikus gondolkodásmód Pozitív hozzáállás és lojalitás Precíz, önálló, igényes munkavégzés Előnyt jelent a Számodra: SAP Business One rendszerismeret Angol nyelv ismerete Amit kínálnak Neked: Magas cafetéria juttatás Munkába járási támogatás Hosszú távú munkalehetőség Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő munkakörnyezetben Családias munkahelyi légkör Munkavégzés helye: Székesfehérvár Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed követően: Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Székesfehérvár
Fejér megye, SzékesfehérvárMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 22. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!