
PÉNZÜGYI IGAZGATÓ
Amivel Partnerünk támogatja az Ön személyes és szakmai sikerét: Teljeskörű pénzügyi felelősséget és szakmai önállóságot nyújt egy 320 főt foglalkoztató, stabil nemzetközi vállalatnál. Rendszer építési lehetőséggel: pénzügyi szabályozások és új rendszerek kialakítása által tud fejlődni és kiemelt szakmai sikereket elérni. Kihívásokkal teli feladatkörrel: 5 kapcsolt vállalkozás pénzügyeinek összehangolása és az egész vállalati pénzügyi terület átfogó fejlesztése által. Vezetői perspektíva: közvetlen riport a Group CFO és az Ügyvezető Igazgató felé, direkten 2 fő és indirekten egy 8 fős terület irányítása. A felelősséghez illeszkedő juttatási csomaggal, melynek része a céges autó üzemanyag kártyával, valamint egy komplex egészségügyi biztosítási csomag (Medicover). Mivel járulhat hozzá a közös sikerhez? Új pénzügyi szabályozások kidolgozása és implementálása, helyi szintű eljárások kidolgozása a pénzügyi megfelelésre és a kockázatkezelésre. Teljeskörű pénzügyi tervezés, költségvetés rendszerezése és költségcsökkentési területek beazonosítása. A 8 fős pénzügyi csapat koordinálása, szakmai támogatása és fejlesztése. Stratégiai döntéshozatal támogatása az üzleti növekedés és hatékonyság előmozdítása érdekében. A magyar adó- és áfa-megfelelőség felügyelete és teljesítése, beleértve az adókonszolidációs szempontokat, a transzferárakat és egyéb helyi adókat, illetékeket. Új pénzügyi folyamatok, eszközök és rendszerek hatékony bevezetése, pénzügyi folyamatok fejlesztése. Kapcsolattartás külső érdekelt felekkel, szorosan együttműködve az Ügyvezető Igazgatóval, rendszeres jelentést és információt biztosítva. Ami fontos a munkakör sikeres betöltéséhez: Felsőfokú végzettség pénzügyi, számviteli vagy közgazdasági területen. Legalább 10 év pénzügyi tapasztalat és minimum 3-5 év vezetői gyakorlat. Gyártó – preferáltan nemzetközi – vállalatnál szerzett releváns tapasztalat. Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban. Magabiztos Excel ismeretek és ERP tapasztalat. Proaktív információ gyűjtés a szervezet minden szintjén, határozott kommunikáció. Elemző gondolkodásmód, mely által a komplex rendszert gyorsan és hatékonyan átlátja. „Hands-on” hozzáállás, mivel szükség esetén az operatív feladatokban is részt kell vállalni. Stratégiai gondolkodás és jó üzleti érzék, üzleti partnerség. Munkavégzés helye: Szolnok Munkaidő: Kötetlen Csatlakozzon az alábbi gombra kattintva Önéletrajz csatolásával és építsen egy olyan pénzügyi rendszert, amely stabil alapot biztosít a közös fejlődéshez:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szolnok Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 5. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!