
PÉNZÜGYI ÉS ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS
Főbb Feladatok és Felelősségek: Pénzügy Szállítói számlák érkeztetése, rögzítése, utalási listák kezelése és kiegyenlítése, adók utalása, valamint folyamatos kontrolling támogatása. Kintlévőség kezelés és nyitott rendelések támogatása, ideértve a számlázási információk, szerződések és TIG-ek (Teljesítésigazolások) kezelését. Sales folyamatok támogatása: partnerkontroll riportok lekérése, szerződések és megrendelések rögzítése SAP-ban, valamint adatszolgáltatás hivatalos minősítésekhez. Rendszeresen ismétlődő számlázási feladatok és projekt alapú számlázás TIG-ek alapján. Cash Flow kimutatások készítése. Vezetői kimutatás előkészítése havonta Könyvelés: Bankkivonatok feldolgozása. Szállítói számlák feldolgozása, kontírozása, SAP-ban rögzítése és feltöltése. Vevői számlák feltöltése. Könyvvizsgálat feladatainak támogatása eseti jelleggel. Adminisztráció: Dokumentumkezelés és postai ügyintézés. Üzleti partner adatok nyilvántartása és kezelése. Céges autókhoz és irodai működéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok. Ügyvezető munkájának adminisztratív oldali támogatása. HR Támogatás: Alap- és mozgóbér kifizetések, alvállalkozói dokumentációk és bérek intézése. Utazási költségtérítések kezelése. Munkavállalók be- és kiléptetése (eseti feladat). Szabadságok és betegszabadságok nyilvántartása. Havi céges összevont megbeszélések szervezése. Elvárások: Legalább középfokú végzettség pénzügyi területen. 1-3 év tapasztalat pénzügyi vagy adminisztrációs területen. Precíz, megbízható és önálló munkavégzés. Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség. Képesség több feladat párhuzamos kezelésére. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (különösen MS Office). Előnyt jelent: Angol nyelvtudás SAP Business One ismeret Amit kínálunk: Változatos és felelősségteljes pozíció. Stabil háttérrel rendelkező vállalat. Támogató csapat és kellemes munkakörnyezet. Hibrid munkavégzés. Teljes munkadidő, bejelentett munkaviszony Munkavégzés helye: Budapest, Home Office Jelentkezés módja: Amennyiben a munkakör felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva. Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 18. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!