
Pénzügyi asszisztens
Partnerünk egy nemzetközi ügyvédi iroda, amely pénzügyi csapatának támogatására keres precíz és proaktív asszisztenst. Ha szereted a változatos feladatokat és szívesen dolgozol egy dinamikus, belvárosi irodai környezetben, ez a lehetőség neked szól! Pénzügyi adminisztráció
Iroda működésének támogatása
Számlázás
Pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása (számlák összegyűjtése, szerződések adminisztrálása stb. )
Riportok, kimutatások készítése
Alapvető HR feladatok támogatása
Könyvelési munkák előkészítésében való közreműködés
Banki átutalások előkészítése
Bejövő számlák ügyintézése, kezelése és rögzítése
Egyéb adminisztrációs és ad-hoc feladatok Elvárások / Requirements
✔ Legalább 2 év releváns tapasztalat hasonló munkakörben
✔ Felsőfokú végzettség
✔ Önálló, proaktív munkavégzés és jó problémamegoldó képesség
✔ Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
✔ MS Word és Excel magabiztos ismerete
✔ Igényesség a munkádra és a megjelenésedre Amit nyújtunk / Benefits Munkavégzés helye: Budapest, belváros - heti két nap Home Office lehetőség Fizetés: Versenyképes juttatási csomag Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 9. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!