
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
Leendő feladatok: Pénzügyi tranzakciók kezelése, utalások előkészítése Házipénztár teljes körű kezelése Számlázás, bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, nyilvántartása Napi pénzügyi adminisztráció, kimutatások és elemzések készítése Banki ügyintézés, kapcsolattartás a pénzintézetekkel Cash-flow követése, adatszolgáltatás a pénzügyi vezető számára Egyéb adminisztratív és pénzügyi jellegű feladatok ellátása Elvárások: Minimum 5 év releváns pénzügyi tapasztalat Precizitás, terhelhetőség és megbízhatóság Önálló és felelősségteljes munkavégzés MS Excel és egyéb pénzügyi szoftverek magabiztos használata Jó problémamegoldó képesség Amit kínálnak Neked: Az elvárt szakmai tapasztalatnak és rutinnak megfelelő versenyképes fizetés Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő nagyvállalatnál Kihívásokkal teli, változatos feladatok Összetartó csapat, támogató munkakörnyezet Munkavégzés helye: Budapest, 14. kerület Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 22. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!