
OPERATÍV KOORDINÁTOR
A pozícióhoz tartozó főbb feladatok: Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések) A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése Kapcsolattartás és együttműködés partnerekkel, beszállítókkal, szolgáltatókkal és belső csapatokkal Irodai és technikai infrastruktúra működtetésének biztosítása, beszerzések és nyilvántartások kezelése Saját kezdeményezéssel projektek indítása, határidők követése és a megvalósítás teljes dokumentálása Elvárások: Középfokú végzettség megléte 5 év tapasztalat irodavezetői vagy projektkoordinátori munkakörben Magas szintű MS Office ismeret - különös tekintettel az Excel függvényeire Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való egyeztetések során használatos) Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés B kategóriás jogosítvány - vállalaton kívüli ügyintézéshez szükséges Előnyök: Felsőfokú végzettség KKV környezetben szerzett tapasztalat Amit Partnerünk kínálni tud: Tapasztalati szinthez igazodó alapbér Stabil, mégis dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat Modern, jól felszerelt iroda Munkavégzéshez szükséges eszközök Munkavégzés helye és ideje: Budapest, III. kerület - Kolosy tér közelében Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30 Ha szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol valódi felelősséged van a folyamatok gördülékeny működésében, és döntéseiddel is alakíthatod a mindennapokat, várjuk önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 11. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!