
operatív igazgató
Csatlakozz egy több mint 30 éve stabilan működő, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozáshoz!
Dinamikusan bővülő termékportfóliójuk és növekvő forgalmuk új szakember bevonását teszi szükségessé, aki kulcsszereplőként támogatja a vállalat mindennapi működését. Ha vonz a lehetőség, hogy egy stabil, hosszú távon is biztos hátterű, innovatív szemléletű cégnél dolgozz, ahol munkád közvetlen hatással van a vállalat sikerére és fejlődésére - akkor itt a helyed!
A vállalkozás hétköznapi ügymenetének menedzselése, széleskörű feladatok koordinálása
Kollégák munkájának ellenőrzése, irányítása, teljesítményértékelése
Az ügyvezetés munkájának támogatása döntés-előkészítésben és feladatvégzésben
Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
Pénzügyi és beszerzési kimutatások, tervek, statisztikák és beszámolók készítése
Marketinganyagok, termékleírások és egyéb dokumentumok készítésének koordinálása
Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal, partnertalálkozók, csapatépítők szervezése Elvárások / Requirements
Középfokú végzettség
Magabiztos angol nyelvtudás
Releváns szakmai tapasztalat
Erős szervezőkészség, határidők betartása Amit nyújtunk / Benefits
Motiváló alapbér és hosszú távú, stabil munkalehetőség
Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
Céges laptop és mobiltelefon
Fiatalos, jó hangulatú csapat
Szakmai fejlődési lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 2. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!