
operatív igazgató
Cégleírás / Organisation/Department
? Csatlakozz egy több mint 30 éve stabilan működő, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozáshoz! ?
Dinamikusan bővülő termékportfóliójuk és növekvő forgalmuk új szakember bevonását teszi szükségessé, aki kulcsszereplőként támogatja a vállalat mindennapi működését.
? Ha vonz a lehetőség, hogy egy stabil, hosszú távon is biztos hátterű, innovatív szemléletű cégnél dolgozz, ahol munkád közvetlen hatással van a vállalat sikerére és fejlődésére - akkor itt a helyed!
Pozíció leírása / Job description
- A vállalkozás hétköznapi ügymenetének menedzselése, széleskörű feladatok koordinálása
- Kollégák munkájának ellenőrzése, irányítása, teljesítményértékelése
- Az ügyvezetés munkájának támogatása döntés-előkészítésben és feladatvégzésben
- Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
- Pénzügyi és beszerzési kimutatások, tervek, statisztikák és beszámolók készítése
- Marketinganyagok, termékleírások és egyéb dokumentumok készítésének koordinálása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal, partnertalálkozók, csapatépítők szervezése
Elvárások / Requirements
- Középfokú végzettség
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Releváns szakmai tapasztalat
- Erős szervezőkészség, határidők betartása
Amit kínálunk / Offer
- Motiváló alapbér és hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
- Céges laptop és mobiltelefon
- Fiatalos, jó hangulatú csapat
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft Hely: Szeged
Szeged, HungaryHozzáadva: 3. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!