
minőségbiztosítási szakértő
Partnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.
Telefonos és e-mailes ügyfélkapcsolatok minőségének ellenőrzése (szakmai tartalom, kommunikáció, ügyfélélmény, hatékonyság alapján)
Rendszeres coaching, tréning és támogatás biztosítása az ügyfélszolgálati munkatársak és csoportvezetők részére
Minőségbiztosítási folyamatok működtetése, kontaktmonitorozás, értékelés és kalibrálás
Teljesítmény- és minőségi trendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
Aktív részvétel támogatási megbeszéléseken, visszajelzések biztosítása a vezetőség felé
A folyamatok, belső szabályzatok és műszaki dokumentációk ismeretének biztosítása a csapaton belül Elvárások / Requirements
Minimum középfokú végzettség, felsőfokú tanulmányok előnyt jelentenek
Korábbi tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai support területen
Magabiztos angol nyelvtudás Amit nyújtunk / Benefits
Motiváló alapbér és juttatási
Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkáltató
Támogató, együttműködő és nyitott vállalati kultúra
Modern irodai környezet, hosszú távú karrierlehetőség
Rendszeres csapatépítő és közösségi programok
Lehetőség egy új debreceni szolgáltatóközpont kialakításában való részvételre
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 26. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: