
Minőségbiztosítási munkatárs
Az ügyfélközpontúság erősítése a szervezeten belül
Ügyfélpanaszok gyors, hatékony kezelése és szükség esetén eszkalálása
A minőségbiztosítási és folyamatszabályozási elvek betartásának felügyelete
A szervezeti szintű minőségi mutatók fenntartása és javítása
Szállítással kapcsolatos ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása és megoldása
Ismétlődő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
Együttműködés más részlegekkel a problémák kezelésében
ISO auditok lebonyolítása, jogi és belső előírások betartásának ellenőrzése
Minőségi mutatók és teljesítménymérések értékelése
Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása – FMEA, G8D, 5W2H, kiváltó okok elemzése Elvárások / Requirements
1-2 év tapasztalat (logisztikai/ügyfélszolgálati területen, problémakezelési feladatkörben)
Kapcsolattartás szervezeten belül és kívül
Folyékony angol nyelvtudás szóban-írásban
MS Office használatában szerzett tapasztalat
Előny:
Logisztikai mérnöki / műszaki mérnöki végzettség,
ERP rendszer ismerete (SAP, Manhattan)
BFO (értékesítési rendszerek) ismerete Amit nyújtunk / Benefits
Nemzetközi, támogató környezet barátságos csapattal
Olyan vállalati kultúra, amely ösztönzi a kérdések és ötletek felvetését
Versenyképes fizetés
Céges rendezvények
Cafeteria
Munkába járás támogatása
Ingyenes céges busz Budapestről
6 hónap után egészségpénztári támogatás
Egyéb:
1 műszak: h-cs: 8:00-17:00, p: 8:00-14:00
Home office lehetőség (heti 2 nap)
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Szigetszentmiklós
Pest megye, SzigetszentmiklósMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 19. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!