
MARKETING SPECIALISTA
Milyen feladatokra számíthatsz náluk? A marketingstratégia kialakítása és a vezetőséggel való elfogadtatása Online és offline kampányok tervezése és menedzselése Közösségi média (LinkedIn, Facebook), hírlevél és Google Ads kampányok tervezése, lebonyolítása (írás, szerkesztés, szegmentálás, elemzés, optimalizálás) Az innoTMS brandjének folyamatos építése, erősítése Marketingtrendek figyelemmel kísérése, új eszközök és lehetőségek beépítése a folyamatokba Szakmai események, konferenciák követése, megjelenések és események szervezése Közreműködés a cég CSR és belső marketing tevékenységének megvalósításában Kreatív anyagok gyártásának koordinálása Felhasználói és hírlevél adatbázisok gyűjtése, karbantartása Kampányokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos ellátása, riportok készítése Vezetők szakmai tájékoztatása (projektek előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk) Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a cég többi részlegével Várják jelentkezésed amennyiben: Legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel Van jártasságod az online és offline kampányok megvalósításában, magabiztos tudással rendelkezel a szükséges eszközök használatában Adatvezérelt a gondolkodásod, tudod hogyan vezesd, mérd és optimalizáld a kampányokat Kreatív a szemléleted és mindig van valamilyen jó ötleted Könnyen tudsz kapcsolatot teremteni, illetve kommunikálni vezetőkkel és munkatársakkal egyaránt Proaktív vagy és önálló, de a csapatmunka sem okoz nehézséget Legalább középfokú angol nyelvtudással, illetve B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel Nem elvárás, de előny, ha: Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban, logisztikában szerzett bármilyen tapasztalattal (de ha nem, akkor sincs probléma, hiszen a náluk lévő több éves tapasztalatot és tudást megosztják veled) Miért érdemes hozzájuk csatlakozni: Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet és javaslataidat szívesen fogadják Inspiráló, modern irodai környezetben dolgozhatsz A cég pénzügyileg stabil vállalkozás, AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 0, 63 %-a jogosult Minőségi munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, mobiltelefon, szoftverek) biztosítanak számodra Szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt támogatják Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak Munkavégzés helye: Szeged Munkaidő: Hétfőtől péntekig tartó rugalmas munkaidő-beosztásra számíthatsz, amelyben a home office lehetősége is biztosított Jelentkezés módja: Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 19. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!