
MARKETING MUNKATÁRS
A munkakör célja: A Felvételi és Marketing Igazgatóval (DAM) és a regionális MAC csapattal együttműködve megfelelő márkaüzenetek közvetítése a belső (szülők, diákok) és külső érintettek felé, offline és online csatornákon keresztül. Stratégiák kidolgozása és megvalósítása a BISB márka népszerűsítésére, a meglévő és leendő családok elérése érdekében, hagyományos és digitális marketing eszközökkel. Széleskörű programok és projektek létrehozása és irányítása a beiratkozási célok és közösségi kapcsolatok támogatására. Főbb feladatok és felelősségek: Éves marketingstratégia készítése: Kidolgozza az iskola éves marketingtervét, amely tartalmazza az összefoglalót, piaci helyzetelemzést, SWOT-analízist, célokat, stratégiákat és taktikákat. Kommunikációs támogatás a felvételi folyamatban: Hatékony kommunikációs és marketingeszközök fejlesztése az érdeklődők számának növelése és a jelentkezők konverziós arányának javítása érdekében. Márkafrissítés és arculatgondozás: Márkaújítás vezetése, valamint a márka „bajnokaként” az arculat konzisztens és minőségi megjelenésének biztosítása minden csatornán. Reklámkampányok tervezése és végrehajtása: Hirdetési kampányok létrehozása a márkaismeret növelésére és az iskolai közösséggel való kapcsolatok erősítésére. Adatvezérelt döntéshozatal: Kampány- és marketingadatok elemzése, növekedési javaslatok kidolgozása a Felvételi és Marketing Igazgató számára. Márkanagyköveti szerep: A márka minden elemének kezelése, arculati eszközök irányítása, márkaérték hiteles képviselete a napi kommunikációban. Marketingeszközök kezelése: Nyomtatott és digitális marketinganyagok, közösségi média, online és offline hirdetések előállítása és kezelése. Költségvetés és pénzügyi tervezés: Marketingköltségvetés készítése, folyamatos nyomon követése, megtérülés (ROI) elemzése. Partnerkapcsolatok menedzselése: Kapcsolattartás meglévő és potenciális partnerekkel, hirdetőkkel, médiacéggel, szolgáltatókkal. Márkakövetkezetesség biztosítása: A vizuális arculat egységes megjelenésének biztosítása minden iskolai felületen (plakátok, dekoráció, web, prospektus stb. ). Globális kampányok helyi bevezetése: A Nord Anglia nemzetközi márkakampányainak megvalósítása (pl. MIT, Juilliard, UNICEF, Global Campus) az iskolán belül. Digitális jelenlét fejlesztése: Weboldal karbantartása és fejlesztése, SEO, fizetett online kampányok, e-mail marketing és közösségi média stratégia megvalósítása. Közösségi médiaépítés: Tartalomfejlesztés, napi események dokumentálása, aktív jelenlét és követői elköteleződés növelése Facebookon, Instagramon, LinkedIn-en stb. Kép- és videótár kezelése: Professzionális, márkahű vizuális tartalomkészítés és -tárolás, fotós és videós anyagok rendszeres frissítése. Támogatás és fejlődés: Csapatmunka támogatása, tudásmegosztás, eseményeken való részvétel, versenytársfigyelés, valamint személyes és szakmai fejlődés ösztönzése. Elvárások: Főiskolai vagy egyetemi Marketing, Reklám és/vagy Kommunikációs végzettség 2 – 5 év tapasztalat marketinges környezetben (ügynökségi vagy ügyféloldali) CRM rendszerek és webes CMS ismerete Hagyományos és digitális marketingben szerzett tapasztalat: Analitika, SEO, hirdetés (print, kültéri, SEM, display, social média stb. ), e-mail, mobil marketing, affiliate marketing Kiváló érzék fotó- és videótartalmakhoz Adobe / Canva / kreatív tervezési ismeretek Kampányfejlesztés, ROI elemzés, KPI mérés Kiváló angol nyelvű írás és beszéd Kiváló interkulturális kommunikációs készségek Precíz szervezés, hatékony időgazdálkodás Rugalmas és pozitív hozzáállás Alkalmazkodás a gyors tempójú környezethez Proaktivitás, több feladat vállalása Önmotiváltság, lelkesedés, kitartás Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés Vállalkozó szemlélet – a jobb megoldások keresése Előnyt jelent: Márkaépítési tapasztalat, szolgáltatási szektorban való jártasság Oktatási szektorban szerzett munkatapasztalat és az az iránti érdeklődés Erős esztétikai érzék – mind a dizájn, mind a viselkedésváltozást ösztönző hatékonyság értékelése terén Szívesen dolgoznál egy célorientált, érték vezérelt szektorban Amit kínálnak: Versenyképes juttatási csomag Teljes munkaidős foglalkoztatás biztos szerződéses feltételekkel Nemzetközi iskolai közösség tagja lehetsz Dinamikus és multikulturális munkakörnyezet Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőségek Ingyenes parkolás, kerékpártároló, zuhanyzók és öltözők használata Ingyenes hozzáférés az iskola fitneszterméhez ICAS munkavállalói támogatói program – érzelmi, jogi, pénzügyi és egészségügyi segítségnyújtással Jól felszerelt tanári szoba ingyenes kávéval, teával és egyéb kényelmi szolgáltatásokkal Bemutatkozó kisfilm: 360 Virtual Tour Munkavégzés helye: 1037 Budapest, Kiscelli köz 17. Jelentkezés módja: Küldd el angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 4. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!