Márkaüzlet Vezető (Store Manager) - Mammut
,
1. Ügyfél elégedettség
- A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben.
- Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát.
- A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készülékek nagykövete minden, az üzletben kapható márkát képviselve.
- Megoldja a nehézségeket, és megválaszolja a felmerülő kérdéseket úgy, hogy azt a csapattagok vagy az ügyfelek könnyen megértsék.
- Hatékonyan kezeli az ügyfél panaszokat, problémákat.
- Az ügyfél szerzés és megtartás motorja beleértve az üzleti partnereket is azáltal, hogy csapata figyelmet fordít a kiegészítőkre, a szavatossági időkre és minden termék illetve szolgáltatás jellemzőinek alapos ismeretére és kommunikálására.
- Hatékonyan kommunikál a belső és külső ügyfelekkel.
- Betart minden vállalati szabályzatot, folyamatot és üzletileg etikus. Biztosítja, hogy mindezek transzparensen kommunikálásra kerülnek a csapat felé.
2. Üzleti eredmények
- Az üzlet szintű értékesítési célok elérésének biztosítása.
- Az üzletben dolgozók értékesítési és egyéb céljainak meghatározása, és havi szintű nyomon követése.
- Értékesítést fejlesztő, elősegítő ötletek kidolgozása és javaslata a (területi vagy régió) vezetője felé
- Az üzletben dolgozó értékesítők részére tudásmegosztás, jó gyakorlatok ismertetése
- Különös figyelem arra, hogy a legnagyobb ügyfélforgalommal terhelt napokon az üzletben munkát végezzen
- Naprakészen és alaposan ismeri a Vodafone által forgalmazott termékeket, és szolgáltatásokat.
- Naprakészen és alaposan ismeri versenytársak által forgalmazott termékeket és szolgáltatásokat.
- Átfogóan ismeri telekommunikációs piac irányzatait.
3. A munkakörhöz kapcsolódó szabályzatok, folyamatok, vállalati előírások teljes körű ismerete és alkalmazása
- Az üzletekkel kapcsolatos munkafolyamatokra vonatkozó belső szabályzatok, procedúrák és központi előírások/utasítások.
- Az üzletekkel kapcsolatos munkafolyamatokra vonatkozó törvényi előírások
- Általánosan elfogadott kereskedelmi gyakorlat
- A termékek és szolgáltatásokhoz tartozó folyamatok
- A Vodafone Magyarország Üzletszabályzata
- Az országos Retail igazgató és a Regionális vezető utasításai és rendelkezései.
- A Vodafone Csoport által meghatározott Üzletpolitikai irányelvek
- Az Üzletvezető utasításai és rendelkezései
- A vállalat vezetésének rendelkezései
- Az érvényben lévő Munkaruha, Formaruha szabályzat
4. Teljesítmény menedzsment
- Biztosítja az üzletben a Vodafone által előírt értékesítési módszerek és folyamatok pontos használatát.
- Felelőssége a kiváló minőségű, naprakész márkaüzlet biztosítása (készletezés, POS anyagok, bekapcsolt készülékek, világítás, stb. ).
- Kapcsolatot tart a helyi, hivatali kontaktokkal operatív ügyekben (község, kamara, stb. ).
- Biztosítja az üzleti tranzakciók pontosságát, szabályszerűségét.
- Biztosítja, hogy az üzemeltetés az előírásoknak megfelelően történjen, ellenőrzi a leltárt a márkaüzletben (rendelés, készlet, forgalomban lévő eszközök ellenőrzése).
- Tapasztalatok és ismeretek aktív megosztása a csapaton belül, az üzlet teljesítményének maximalizálása a kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása érdekében
- Feladata figyelemmel kísérni a csapatszintű és az egyéni teljesítményeket az üzlet mindennapi működése során. Átlátja az egyéni és csapatszintű viselkedés várható hatását az üzleti eredményekre, szükség esetén hajlandó beavatkozni a célok elérése érdekében.
- Az értékesítés terv-, és eredményszámai, adatai alapján képes stratégiát alkotni és azt a Csapat és a Felettesei számára érthetően átadni.
- A kollégákat az információk ésszerű szűrésével, aktualitások, fókuszok, üzleti célok és összefüggések tisztázásával képes munkájukban segíteni. Az általa delegált feladatok megfelelő szintű teljesítését rendszeresen nyomon követi.
- Főbb operatív feladatok:
- Target leosztás/kommunikálás
- Sit-In
- Hosszú beszélgetés/PD beszélgetés, illetve 1on1/beszélgetés
- Dashboard adatain keresztül elemez, visszajelez, prognosztizál
- Egyéni értékesítői célszámok nyomon követése, visszajelzés az eredményekről
- LITE riport nyomon követése, elemzése
- Engedélyezések (deposit, limitmeghaladás)
- Időben reagál az alul teljesítőkre
- Ösztönzők nyomon követése, motiválás
- Best practice-ek megosztása üzleten belül, régión belül
- Proaktívan kezdeményez olyan beszélgetéseket a régió vezetővel ahol az üzlet teljesítményéről elemzésekkel, stratégiával készül a rövid/középtávú terveihez.
5. Csapat vezetése
- A Vodafone értékeit ismeri és megéli, egyértelmű példaképe a csapatnak.
- A csapat motiválása a páratlan ügyfélélmény biztosítása érdekében.
- Az üzletben dolgozó kollégák fejlesztésével segíti a csapat és az egyén, minőségi és mennyiségi célok elérését.
- A hosszú beszélgetések és a sit-in alkalmával rendszeresen visszajelzést ad, segíti a kollégái fejlődését.
- Figyeli a kollégái által alkalmazott gyakorlatot, megosztja velük a legjobb praktikákat és támogatja őket az elsőrangú ügyfél kiszolgálás elsajátításában.
- Heti, havi megbeszéléseket tart az üzletben a márkaüzlet hatékonyságának növelése érdekében (stratégiai és aktuális taktikai célok ismertetése, eredmények megosztása, folyamatok egyeztetése, csapat lelkesítése, csapatszellem erősítése, stb. ).
- Konstruktív visszajelzéseket ad a csapat tagjainak és a vezetőjének, külön kérés nélkül is. A visszajelzések célja minden esetben a fejlődés, fejlesztés. Ő maga is nyitott és igényli, kéri is a visszajelzést. Alapfeladatai között, kiemelt fontossággal és precizitással, folyamatosan végzi a Sit-in-eket és Hosszú beszélgetéseket.
- Mindig rugalmasan, adott szituációtól függően választja meg az eszköztárát az éppen aktuális helyzet javításának érdekében. Ennek megfelelően mindenben legjobb tudása szerint segít a kollégáinak.
- A felettese, illetve vállalat által bejelentett innovációk, változások első számú követőjeként, képviselőjeként segíti a csapattagok pozitív motivációjához szükséges környezet megteremtését.
- Üzletben felmerülő, esetleges konfliktusok során támogatja az érintetteket, elősegíti a megoldást, miközben megőrzi nyugalmát. A helyzet felvállalása mellett minden körülmények között képes az asszertív kommunikációra.
- Szóbeli és írásbeli kommunikációs készségeire a csapata és vezetője egyaránt támaszkodhat. Nyitott ezen készségeinek folyamatos fejlesztésére.
- Főbb operatív human feladatok:
- Jelenléti ív kezelés
- Nap nyitása/zárás (beszélgetés/elköszönés) megszervezése
- Új belépők kezelése: kiválasztása a HR által kialakított keretek közt, integrálás a csapatba (ide értve a diákokat is)
- Üzletvezetői utánpótlás biztosítása/Talent management
- Közvetlen beosztottak köre:
- Értékesítési tanácsadók (sales advisor)
- Kiemelt értékesítési tanácsadók (key sales advisor)
- Üzleti értékesítési tanácsadók (business advisor)
- Diákok
- Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy marketing végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
- Konzultatív értékesítési tapasztalat kereskedelmi környezetben, ideálisan multinacionális vállalatnál vagy elismert márka képviseletében
- Minimum 4 év kiskereskedelmi tapasztalat (vezetői illetve telekommunikációs tapasztalat előnyt jelent)
- A mobil technológia és IT piac alapos ismerete
- Személyes, professzionális, játékos, szenvedélyes (Vodafone Way 4P: personable, professional, playful, passionate)
- Segítőkész, motivált személyiség, közvetlen és ügyfélorientált
- Törekszik a folyamatos fejlődésre
- A vállalati irányelveket elfogadja
- Jó csapatjátékos, illetve jól kezeli a változásokat
- Vezetői és kommunikációs képességek
- Probléma megoldási képesség
- Középszintű angol nyelvismeret
- Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség
- Pontos, precíz munkavégzés, illetve higiénikus, tiszta megjelenés
- „Role model” az üzleti csapat számára minden tekintetben
- Cafeteria csomag és éves bónusz
- Laptop és mobiltelefon (RED korlátlan hang- és adattarifa csomaggal)
- Hibrid munkavégzés (otthoni / irodai munkavégzés)
- Medicover egészségbiztosítás
- Wellbeing program a sport, táplálkozás, pihenés és segítségnyújtás jegyében (lelki támogatás)
- 4 fizetett nap szabadság/év jótékonysági célú projektekhez
- Egyéb kedvezmények (pl. sportolási lehetőségek, szemüvegtámogatás)
- Szülői politika: 16 hét teljes mértékben fizetett szabadságot biztosítunk, és a munkába való visszatérés után az újdonsült szülők 6 hónapig részmunkaidőben dolgozhatnak, miközben teljes munkaidős fizetésüket kapják.
- Tanulási lehetőségek (belső képzések és LinkedIn Learning)
- Új zöld, digitális székház, amely szinte nulla károsanyag-kibocsátással rendelkezik az épület megújuló energiával való ellátására telepített napelemeknek köszönhetően (11. kerület).
Vállalatunk elkötelezett abban, hogy bevonzza, továbbfejlessze és megtartsa a legnagyszerűbb tehetségeket azáltal, hogy egy motiváló és befogadó munkahelyet kínál számukra, ahol a tehetséget valóban elismerik és jutalmazzák. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy mindenki számára befogadást nyújtsunk, hiszen a sokszínűség fontos szerepet játszik vállalatunk sikerében. Csatlakozz hozzánk és alakítsuk tovább közösen a jövőt!
#vodafonehu
Together we can
,Az üzletvezetői szerepnek legfőbb céljai a márkaüzlet működésének szempontjából:
1) mind egyéni, mind csapat szinten törekszik a legjobb ügyfélélmény megteremtésére
2) biztosítja a csapat folyamatos fejlesztését (People management),
3) az üzletben dolgozók szakmai és egyéni felkészültsége alapján menedzseli az ügyfélélelégedettséget (beosztások, napi operatív támogatás)
4) szakmai legjobb tudása mentén képviseli és képviselteti a Vodafone-t mint márkát
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni