
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR (KÖZÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÁS)
Az alábbi feladatok várnak majd Rád: Szállítmányok egyeztetése és nyomon követése: EU-n belüli közúti export szállítmányok pontos egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal, az új szállítmányok nyomon követése, valamint az előző napi szállítmányok ellenőrzése és a rakományszervezés. Kapcsolattartás és együttműködés: folyamatos és szoros kapcsolattartás az alvállalkozókkal, valamint a társosztályokkal - különösen a beszerzéssel - a hatékony munkavégzés érdekében. Rendszerek és adminisztráció kezelése: a szállítmányok nyomon követése belső rendszerekben (Cello/FIS), e-mailek ellenőrzése, és a szükséges adminisztratív feladatok elvégzése. Statisztikai riportok készítése. Téged keresünk, ha: Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel. Van minimum 2 éves tapasztalatod közúti fuvarszervezésben. Angol nyelvtudásod kommunikációs szintű szóban és írásban (a partnerekkel és a vezetőséggel való kapcsolattartáshoz). B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési rutinnal rendelkezel. Rugalmasság jellemez és könnyen alkalmazkodsz a változó körülményekhez. Magas szintű problémamegoldó képességgel rendelkezel. Önállóan és precízen végzed a munkádat és nyitott vagy új ismeretekre. Nagy pluszt jelent: Multinacionális környezetben szerzett releváns tapasztalat. SAP vállalatirányítási rendszer ismerete. Ami miatt érdemes hozzájuk csatlakoznod: Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak. Teljesítményarányos bónusz lehetőség biztosított, évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő összegben). Cafeteria juttatást kínálnak SZÉP kártyára. Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni a partnerekkel és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe. Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll. All You Can Move kártyát biztosítanak. Élet- és baleset biztosítást is kínálnak a juttatási csomagban. Belső képzések, tréningek állnak rendelkezésedre a szakmai tudásod bővítése érdekében. Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület (Heti 1 nap Home Office lehetőséggel) - alkalmanként utazás Rácalmásra, amelyhez céges autó biztosított. Munkaidő: H-P 8:00-17:00 Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 6. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: