
KÜLKERESKEDELMI MUNKATÁRS
Feladatok: Folyamatos kapcsolattartás külföldi viszonteladó partnerekkel, kéréseik, igényeik késedelem nélküli megválaszolása, megoldása Ajánlatkérések, megrendelések, szállítások kezelése Kereskedelmi tenderek figyelése, dokumentáció előkészítése Részvétel online megbeszéléseken Kereskedelmi és marketing dokumentációk elkészítése, karbantartása Termékek külföldi regisztrációjának segítése Kapcsolattartás az ankarai és ammani MEDICOR irodák kollégáival Részvétel évente két-három külföldi (4-5 napos) és egy-két belföldi (1-2 napos) szakmai kiállításon, jelenlét megszervezése Együttműködés a társosztályokkal, a megrendelések teljes folyamatának nyomon követése a termékek kiszállításáig Szükség esetén a kollégák bevonása a komplexebb kérdések megválaszolásába Személyes jelenlét minden munkanapon a társosztályokkal való szoros együttműködés érdekében Elvárások: Minimum középfokú végzettség Külkereskedelmi ügyintézésben vagy exportpiaci beszerzésben vagy logisztikában szerzett legalább 3 éves tapasztalat Magabiztos angol és orosz nyelvtudás szóban és írásban Office programok, WhatsApp és online applikációk ismerete, gyakorlott használata Vevőorientált gondolkodás, gyors reakcióidő a partnerek felé Megbízható, igényes, precíz (helyesírás, kommunikáció, adminisztráció) és – a betanulás után – önálló munkavégzés Jó szervezőkészség, önállóság és proaktivitás Nyitottság a termékek megismerésére – néhány hónap után akár árajánlatok önálló összeállítása Előnyt jelent: Spanyol és/vagy francia tárgyalóképes nyelvtudás, idegen nyelvű klaviatúra használatának képessége Orvostechnikai termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat Export piacokon szerzett kereskedelmi tapasztalat Logisztika, beszerzés, vámügyintézés területén szerzett tapasztalat Külföldi termékregisztráció területén szerzett tapasztalat Dokumentumok felülhitelesítése területén szerzett tapasztalat Kereskedelmi tanulmányok Referencia Amit nyújtanak: Pozícióhoz illeszkedő, szakmai tapasztalat alapján meghatározott juttatási csomag, bruttó 700. 000 Ft-tól A kitűzött egyéni célok teljesítése alapján évvégi prémium Stabil, tőkeerős hátterű cég, hosszú távú, teljes körűen bejelentett, garantáltan heti 40 órás munkaviszony, szabad hétvégével Határozatlan idejű munkaszerződés, akár azonnali kezdéssel Nemzetközi munkakörnyezet a 2023-ban felavatott, IX. , Budapest, Külső-Mester utcában található székházban Közvetlen kapcsolat hazai és nemzetközi üzleti partnerekkel Továbbképzési, szakmai fejlődési lehetőség Részvétel hazai és nemzetközi szakmai rendezvényeken évente 3-4 alkalommal Fiatalos, segítőkész csapat, családias hangulatú munkahely Telefont, tabletet vagy laptopot biztosítanak a munkavégzéshez Munkaidő: Teljes munkaidőben, hétfőtől péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület Jelentkezés módja: Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 17. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!