
KÜLKERESKEDELMI ASSZISZTENS (CSEH ÉS/VAGY SZLOVÁK NYELVTUDÁSSAL)
A POZÍCIÓHOZ KAPCSOLÓDÓ FŐBB FELADATOK: Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal IDEÁLIS JELÖLT VAGY, HA: Legalább középfokú iskolai végzettséged van Tárgyalóképes CSEH, SZLOVÁK nyelvismerettel rendelkezel Van tapasztalatod adminisztratív munkavégzésben Ügyfélorientált vagy Gyors és pontos munkavégzés jellemez Szereted az önálló feladatokat (betanulást követően) ELŐNYT JELENT: Közép- vagy felsőfokú kereskedelmi végzettség Tárgyalóképes ANGOL nyelvismerettel rendelkezel Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat Navision program ismerete AMIT NYÚJTANAK NEKED: Magyar tulajdonú cégnél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot Versenyképes juttatási csomagot 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre Home office lehetőséget próbaidőt követően A munka-magánélet egyensúlyát Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget MUNKAVÉGZÉS HELYE, IDEJE: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52 VAGY 6300 Kalocsa, Anda utca 3-5. Hétfőtől – péntekig, 8:30-tól 17:00 óráig JELENTKEZÉS MÓDJA: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 21. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!