
Külkereskedelmi asszisztens
Cégleírás / Organisation/Department
? Csatlakozz egy folyamatosan fejlődő vállalathoz!?
Ha szereted a változatos feladatokat, szívesen építenél új üzleti kapcsolatokat és fontos számodra a precíz, felelősségteljes munkavégzés, itt valóban kamatoztathatod szakmai tudásodat!
Pozíció leírása / Job description
- Belföldi és nemzetközi partnerekkel való aktív kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felkutatása, meglévő ügyfélkapcsolatok fejlesztése
- Árajánlatok bekérése és készítése, megrendelések kezelése és nyomon követése
- Riportok, statisztikák és kimutatások készítése a vezetőség számára
- A vállalat képviselete szakmai kiállításokon, üzleti eseményeken; tolmácsolás és fordítás szükség szerint
- EKÁER-hez kapcsolódó adminisztráció és egyéb ügyintézés
Elvárások / Requirements
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Releváns szakmai tapasztalat hasonló munkakörben
- Középfokú vagy felsőfokú végzettség
Amit kínálunk / Offer
- Motiváló alapbér és juttatási csomag
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő cégnél
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft Hely: Szeged
Szeged, HungaryHozzáadva: 31. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!