
Kommunikációs asszisztens
A stakeholder engagement csapat napi működésének támogatása és az érdekelt felekkel való kapcsolattartás, adminisztratív és kommunikációs feladatok segítése.
• Stakeholder adatbázisok frissítése és karbantartása (Excel, CRM rendszerek)
• Jegyzetelés és összefoglalók készítése
• Kommunikációs anyagok előkészítése (pl. prezentációk, háttéranyagok)
• Sajtó- és jogszabályfigyelés és releváns hírek összegyűjtése és feldolgozása
• Belső együttműködés más osztályokkal
• Adminisztratív támogatás (pl. dokumentumkezelés, naptárkoordináció, találkozók szervezése)
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Pannon-Work Cégcsoport Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 2. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!