
KISZÁLLÍTÁSI ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok, munkák: Szállítmány adatok összeállítása Szállítmányok ellenőrzése és az összekészített szállítmányok feldolgozása Az elkészített szállítmányok lejelentése és a szükséges szállítási dokumentumok elkészítése Kapcsolattartás a raktár és a partnerek között Kommunikáció fenntartása a belső- és külső állomásokkal Megrendelések kezelése és szállítások ütemezése Ügyfél igények és reklamációk feldolgozása Készletnyilvántartások vezetése Az álláshoz tartozó elvárások: Legalább középfokú végzettség Társalgási szintű angol nyelvismeret (napi szintű használat szóban és írásban egyaránt) Felhasználói szintű MS Office ismeretek Pontos, precíz munkavégzés Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó képesség Önállóság Akaratérvényesítési képesség 2 műszakos munkarend vállalása Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Raktári tapasztalat az autógyártásban az ISO, VDA minőségi normák szerint Amit kínálnak: Stabil vállalati háttér Hosszú-távú, biztos munkalehetőség 13. havi fizetés Teljesítménytől függő éves bónusz Cafeteria keret (Btto. 510. 000 HUF/év) Balesetbiztosítás Bejárási támogatás (36 HUF/km) Jubileumi jutalom Dolgozói ajánlási rendszer Továbbképzések Munkavégzés helye: Lébény Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 3. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
7 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: