
KEY ACCOUNT MANAGER (KAM)
Feladataid lesznek: Kiemelt partnerek (láncok, disztribútorok) stratégiai kezelése és fejlesztése Értékesítési és promóciós tervek kidolgozása, megvalósítása Piaci trendek, versenytársak és lehetőségek folyamatos elemzése Tárgyalások, éves megállapodások előkészítése és lebonyolítása Új termékek sikeres bevezetése Szoros együttműködés a marketing, termelési és logisztikai csapattal Téged keresnek, ha: Rendelkezz legalább 2–3 év tapasztalattal KAM, területi képviselő vagy értékesítési területen Otthonosan mozogj az FMCG világában A népszerű informatikai platformok magabiztos használata (MS Office, CRM rendszerek, online meeting eszközök) Jó kommunikációs és tárgyalási készség Célorientált, önálló és proaktív személyiség Előnyt jelent a Számodra: Felsőfokú kereskedelmi és/vagy gazdasági végzettség Tárgyalóképes angol nyelvtudás Amit kínálnak Neked: Nincs felső határa a fizetésednek! Forgalomarányos juttatási rendszerükben a teljesítményed határozza meg a kereseted – a siker tényleg a kezedben van! Fiatalos, nyitott és támogató csapat Stabil, magyar tulajdonú, de innovatív szemléletű vállalat Céges autó és minden szükséges eszköz Saját márkákkal dolgozhatsz, ahol az ötleteid valóban számítanak Fejlődési és karrierlehetőség Munkavégzés helye: Szeged Munkaidő: Teljes munkaidő Kezdés: Azonnal vagy megegyezés szerint Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva és regisztrálj Partnerünk adatbázisába!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 22. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!