
KEY ACCOUNT MANAGER (francia és angol nyelvtudással)
A következő feladatokban számítanak Rád: Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, üzleti megbeszélések szervezése és lebonyolítása Ügyféligények kezelése a jegyrendszerben, ismétlődő mintázatok felismerése, üzleti lehetőségek azonosítása Nagyobb projektek (pl. új weboldalak indítása) koordinálása, belső részlegek munkájának összehangolása Prezentációk készítése és megtartása ügyfeleknek és partnereknek A vállalat képviselete konferenciákon, szakmai eseményeken és üzleti utakon Weboldaltartalom kezelése, frissítése és a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Folyamatos kommunikáció az ügyfelekkel és a belső csapatokkal a hosszú távú bizalmi kapcsolat érdekében A pozíció betöltésének feltételei: Minimum középfokú végzettség Legalább 2 év szakmai tapasztalat ügyfélkapcsolati vagy ügyfélszolgálati területen Aktív, felsőfokú francia nyelvtudás (tárgyalás, prezentáció) Aktív, középfokú angol nyelvtudás (belső kommunikáció, prezentáció) Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Előnyt jelent: Tapasztalat digitális ügynökségnél vagy online értékesítésben Autóipari tapasztalat Amit Partnerünk kínál: Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér Medicover egészségbiztosítás Utazási támogatás a jogszabály szerint, külföldi utazásnál a költségek teljes térítése Egyéb információk: Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület (Mechwart liget közelében), heti 4 nap Home Office lehetőség Munkaidő: hétfőtől péntekig, 9:00–17:30 között, rugalmasan kezelve Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 9. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!