
KEY ACCOUNT MANAGER
Főbb feladatok: Új és meglévő vállalati ügyfelek felkutatása és fejlesztése Kapcsolattartóként erős ügyfélkapcsolatok kiépítése a megrendelői oldal kulcsszereplőivel Proaktív kommunikáció az ügyféligények megértése és a folyamatok fejlesztése érdekében Az ügyfelek IT beszerzési igényeinek megértése és testreszabott megoldások nyújtása, a Markit platform előnyeinek és versenyelőnyeinek bemutatása Stratégiai ügyféltervek kidolgozása és végrehajtása az értékesítési célok elérése és túlteljesítése érdekében. Teljesítmény nyomon követése és ügyfélelégedettség biztosítása Együttműködés a csapattagokkal a nagyobb és nemzetközi ügyfelek kezelésében Megrendelések pontos kezelése és kiszállításuk biztosítása A gyártói tanúsítványok megszerzése és fenntartása Együttműködés az ügyfélszolgálattal és más csapatokkal az ügyfél-elégedettség érdekében Elvárások: Középfokú vagy felsőfokú végzettség Minimum 3-5 év tapasztalat B2B értékesítésben vagy ügyfélkapcsolati menedzsmentben, előnyösen IT beszerzés, SaaS vagy hasonló iparágak területén Erős IT hardver-, szoftver- és beszerzési folyamatismeret Kiváló angol és magyar nyelvtudás Következetesen erős eredményeket mutatott fel Képes a technikai igényeket üzleti megoldásokká fordítani Kiváló kommunikációs készség és problémamegoldó képesség, „megcsinálom” hozzáállással Önálló és csapatban való munkavégzésre egyaránt képes Jó stressztűrő képesség és problémamegoldás Gyors tanulási képesség Előnyt jelent: A globális beszerzési folyamatok ismerete Amit kínálnak: Lehetőség szakértelmed kamatoztatására egy nemzetközi, dinamikusan fejlődő IT beszerzési környezetben Inspiráló, támogató és értékalapú vállalati kultúra, ahol a profizmus, lojalitás, átláthatóság és kedvesség alapérték Folyamatos fejlődési lehetőség, naprakész ismeretek az IT iparági trendekről Kapcsolatépítési lehetőség a világ legnagyobb disztribútoraival, gyártóival és nemzetközi ügyfélkörrel Szoros együttműködés a magyarországi és nemzetközi csapattagokkal (Sales Manager, Account Managerek, Ügyféltámogatási specialisták) Saját ügyfélkör építésének lehetősége Részvétel egy globális, sikerorientált csapat munkájában – Markiteerként Munkavégzés helye: Hibrid munkavégzés Iroda: Budapest XI. kerületben, Kelenföldön található Jelentkezés módja: Küldd el angol nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 7. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!