
KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ
Főbb feladatok: Kapcsolattartás külföldi ügyfelekkel emailen, telefonon Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása (megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, vevői információk továbbítása a gyártáshoz, szállítmányozás felügyelete, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, számlázás) Reklamációkezelés Elvárások: Minimum középfokú iskolai végzettség Kommunikációképes angol nyelvtudás Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office használat Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség Precíz munkavégzés, terhelhetőség Előnyök: B kategóriás jogosítvány Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Nettó 260. 000 Ft/hó fizetés - 6 órás munkaidőnél, vagy 350. 000 Ft/hó - 8 órás munkaidő esetén Azonnali munkakezdés Hosszú távú munkalehetőség Bejárási támogatás Szabad hétvégék Modern, fiatalos, családias csapat Munkavégzés helye: Alsónémedi Munkaidő: 6 órás részmunkaidőben 08:00-14:00-ig, vagy 09:00-15:00-ig 8 órás teljes munkaidőben 07:00-15:00-ig, vagy 08:00-16:00-ig Jelentkezés módja: Küldje el számunkra önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 8. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!