
KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR
Lényeges feladatok: Kereskedelmi asszisztens munkájának támogatása Logisztikai feladatok ellátásában adminisztratív teendők Fuvarszervezés támogatása Vállalatirányítási rendszerben történő adminisztratív feladatok Árajánlatok készítése Fuvarozó cégekkel történő kapcsolattartás Amit elvárnak Tőled: Középfokú végzettség Magas szintű kommunikációs képesség Precizitás, önállóság Megoldáskereső szemlélet, rugalmasság Adminisztratív szemlélet Előnyt jelent: Felsőfokú végzettség Logisztikai tapasztalat EKAER rendszer ismerete Amit biztosítanak Számodra: Munkakörnek megfelelő bérezés Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség Munkádat megbecsülik - eredményeidet pedig értékelik Szakmai fejlődési lehetőség Biztonság, emberközpontúság, támogató csapat, nyugodt légkör Csapatépítő rendezvények Munkavégzés helye: Nyíregyháza Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Nyíregyháza Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 27. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
9 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: