
Junior panaszkezelési ügyintéző
Főbb feladatok
Ügyfélmegkeresések és reklamációk magas színvonalú, teljeskörű kezelése
Belső vizsgálatok koordinálása, összegzése
Gyökérokok feltárása, osztályozása
Reklamációk saját hatáskörön belüli felelősségteljes elbírálása
Írásbeli válaszadás szakmai és jogszabályi előírások betartásával
Dokumentált javító intézkedések kezdeményezése, nyomon követése
Vállalati minőségirányítási folyamatok következetes és aktív támogatása Munkakör betöltésének feltételei
Legalább középfokú végzettség
Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
Precíz, szakmailag alapos feladatellátás
Magas szintű számítástechnikai ismeretek, magabiztos Microsoft Word és Excel használat
Nagyfokú koncentráció, kiemelkedő stressztűrő képesség, önállóság, hatékony problémamegoldás
Folyamatos szakmai fejlődés iránti elkötelezettség, új rendszerek, folyamatok gyors elsajátítása Amit kínálunk
8 órás munkaidőben, kiszámítható munkarendben dolgozhatsz
Szakmai fejlődésedhez mentori támogatást és képzéseket biztosítunk
Értékeljük a kreativitást és az újító ötleteket, megoldásokat
Egy sikerorientált csapat tagja leszel, ahol munkatársaid kiemelkedő szaktudással rendelkeznek és mindig számíthatsz a támogatásukra Munkakör betöltése során előnyt jelent
a felsőfokú végzettséget
a társalgási szintű angol nyelvtudást
a reklamációkezelésben, ügyfélkapcsolat menedzsmentben szerzett tapasztalatot Egyéb
A munkavégzés helye: 1102 Budapest, Kőrösi Csoma sétány
Munkaviszony: határozatlan időtartam
Vegyes juttatási csomag
Gyors kiválasztási folyamat
Miért érdemes jelentkezned? Ha szeretnél egy professzionális környezetben, valós felelősséggel dolgozni, ahol szakmai tudásod elismerik, és folyamatosan fejlődhetsz, akkor
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Magyar Posta ZRt. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 4. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!