
JÖVEDÉKI ÉS KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ
Főbb feladatok: Jövedéki adóval kapcsolatos ügyintézés Engedélyek megszerzése, ehhez szükséges okmányok kiállítása A hatályos szabályok követése, betartása A dokumentumok, engedélyek, befizetések nyilvántartása, naprakész kezelése Kereskedelmi ügyletekhez kapcsolódó jövedéki és adminisztrációs feladatok ellátása Elektronikus adatszolgáltatás, nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatok Okmányok szakszerű kiállítása, benyújtása, valamint a szükséges egyéb feltételek biztosítása Szükséges határidők betartása Felmerülő jogorvoslati ügyek intézése Illetékes hatóságok által végzett ellenőrzéseknél közreműködés Elvárások: OKJ jövedéki ügyintéző végzettség Minimum 1–2 év adminisztrációs vagy irodai tapasztalat Önálló, precíz munkavégzés B kategóriás jogosítvány Előnyt jelent: Jövedéki és/vagy kereskedelmi területen szerzett ügyintézői tapasztalat Irodai folyamatokban való jártasság, dokumentációs és nyilvántartási tapasztalat Amit kínálnak: Kulturált munkakörnyezet Fiatalos csapat Versenyképes bérezés Béren kívüli juttatás Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Szekszárd Jelentkezés módja: Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szekszárd Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 13. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!