
IT TEAM LEADER
Mik lesznek a feladataid? A CPI átfogó IT-támogatásának, üzemeltetésének megszervezése és felügyelete, a felhasználói problémák és kérések kezelése IT üzemeltetés és támogatás a CPI Hungary portfóliójában szereplő szállodák számára, a szállodákhoz kapcsolódó IT eszközök üzemeltetése Alapvető infrastruktúra biztosítása a CPI Office portfóliójában szereplő magyarországi irodaházak lobby területein Aktív részvétel az IT üzemeltetési szabályzatok és dokumentumok kidolgozásában IT-val kapcsolatos beszerzési folyamatok kezelése, tenderek lebonyolítása, alvállalkozók és beszállítók kiválasztása, folyamatos kapcsolattartás a meglévő szolgáltatókkal IT-val kapcsolatos beszállítói szerződések kezelése, költségvetés tervezése és ellenőrzése, számlák jóváhagyása, teljesítési igazolások kiállítása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása Szoros együttműködés a Cseh IT területtel, a központi irányelvek és szabályok beépítése a működésbe IT-eszközmenedzsment koordinálása: beszerzés, leltározás, selejtezés Az IT üzemeltetési csapat (5 fő) irányítása, motiválása, támogatása és fejlesztése, Az erőforrások elosztásának és a munkaterhelés megosztásának koordinálása az üzleti igényeknek megfelelően A csapat támogatása nagy munkaterhelésű időszakokban az L1/L2 problémamegoldás segítésével, szükség szerint segítségnyújtás az operatív feladatokban Elvárások: Rendelkezel felsőfokú végzettséggel Legalább 5 év szakmai tapasztalatod van IT üzemeltetés, infrastruktúra-menedzsment területen, amiből legalább 1 évet vezetői munkakörben töltöttél Magabiztos, legalább kommunikációs szintű angol nyelvtudásod írásban és szóban is rendszeresen használod Átfogó ismeretekkel bírsz az IT-infrastruktúra, a help desk, a hálózatok, a felhőszolgáltatások és a kiberbiztonság terén, illetve gyakorlati szaktudással rendelkezel az ITIL keretrendszer területén Szaktudásod szintje: L1 – L2 technikai támogatás (helyszíni vagy remote) Gördülékenyen kommunikálsz és működsz együtt különböző funkciókkal, társosztályokkal Mit kínálnak? Anyagi biztonságot & megbecsülést: az alapbéreket évente felülvizsgáljuk, emellett teljesítményarányos jutalomra, SZÉP kártya juttatásra, hűség- és ajánlási bónuszra is számíthatsz nálunk. Támogatást karriercéljaid elérésében: szakmai képzésekkel, konferenciákkal, készségfejlesztő tréningekkel és egyéni szintű teljesítményértékeléssel támogatunk abban, hogy elérd kitűzött céljaidat. Egyensúlyt a mindennapokban: a munka-magánélet egyensúlyát rugalmas munkaidővel és heti két nap otthoni munkavégzési lehetőséggel biztosítjuk. Figyelmet és törődést: kollégáink szakmai fejlődése mellett fizikai és mentális egészségükre is kiemelt figyelmet szánunk. A céges egészségbiztosításunkon túl rendszeres preventív szűrővizsgálatok és pszichológiai konzultációs lehetőség is rendelkezésre áll. Stabil vállalati hátteret: büszkék vagyunk rá, hogy Magyarország egyik vezető hosszútávú ingatlanbefektetője, fejlesztője és üzemeltetője vagyunk. Közösséget, amihez jó tartozni: a szakmai együttműködésen kívül fontosnak tartjuk a közös élményeket és a közösségépítést is. Ha kíváncsi vagy, kivel fogsz együtt dolgozni, nézz rá Baricza Milán (Operations Director) szakmai profiljára. Munkavégzés helye: 1139 Budapest, Váci útt 99-105. , Balance Office Park Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 31. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!