
IT Service Desk Agent - German speaking
IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése
Ügyfél támogatása telefonon és írásban
Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása
Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése
Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása Elvárások / Requirements
Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat
Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség
Előnyt jelent:
MS Office alkalmazások ismerete.
Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb. ) Amit nyújtunk / Benefits
50% Home Office
Egészségbiztosítás
Bejárás támogatás
Cafeteria
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 30. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!