
IT KOORDINÁTOR
A munkakör célja: Az IT Koordinátor feladata a központi iroda és a telephelyek IT-infrastruktúrájának napi szintű támogatása, az eszközök és rendszerek zavartalan működésének biztosítása, valamint a kapcsolódó adminisztratív, beszerzési és szolgáltatói ügyintézési feladatok ellátása. Főbb feladatok: IT technikusok és telephelyek számára szükséges eszközök, szerszámok rendelése Kapcsolattartás telephelyek internet- és TV-szolgáltatóival, szerződések intézése, hibabejelentések kezelése Ügyviteli rendszer napi támogatása, változások adminisztrációja Hibajegykezelő rendszer használata és működésének támogatása Telekom VIP szerződés kezelése, kapcsolattartás IT eszközök nyilvántartása, központi rendelések előkészítése és nyomon követése Eszközbeszerzések, raktározási és leltározási folyamatok adminisztrációja Garanciális és garanciaidőn túli szervizügyintézés (notebookok, kamerák, routerek, switchek, AP-k stb. ) Kamerarendszerek felhasználói adatbázisának és jogosultságainak kezelése Kamerafelvételekkel kapcsolatos hatósági megkeresések intézése Bankkártyás elszámolások készítése, számlák gyűjtése és adminisztrálása Egyes költséghelyekhez tartozó számlák kezelése Kérdőívek és űrlapok létrehozása, módosítása, adminisztrálása Idegenforgalmi adó nyilvántartása és bevallása, riportok készítése Irodai belépőkártyák kezelése, kiadása, nyilvántartása Az állás betöltéséhez szükséges: Minimum középfokú végzettség 2-3 év szakmai tapasztalat adminisztráció, adatbáziskezelés, eszköznyilvántartás, leltárkezelés vagy ügyviteli rendszerek támogatása terén Magabiztos felhasználói szintű IT-ismeretek (Windows, Office 365) Alapszintű hálózati ismeretek Érdeklődés az IT terület iránt Pontos dokumentációs és adminisztrációs készség Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség Precíz, megbízható, strukturált munkavégzés Kiváló kommunikáció technikusokkal és beszállítókkal való egyeztetéshez Önálló valamint csapatban való munkavégzés képessége Amit kínálnak Számodra: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Próbaidő után fitneszterem használata Próbaidő után csoportos angol nyelvi órák Munkába járás támogatása Stabil, hosszú távú munkalehetőség Sokrétű, változatos feladatkör Támogató IT csapat Szakmai fejlődési lehetőség Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület Jelentkezés módja: Küldd el magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják a pályázatodat, és ha megfelelőnek találják, továbbítják megbízónknak. Ezt követően már megbízónk folytatja a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 9. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!