
IT IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Statisztikák, kimutatások készítése haladó szintű Excel-ismeretekkel Általános adminisztrációs feladatok ellátása Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, rendszerezése, archiválása Havi elszámolások előkészítésében és lebonyolításában való aktív részvétel Napi operatív irodai feladatok elvégzése A vezető munkájának támogatása statisztikákkal és riportokkal Egyéb, vezetők által kért ad hoc feladatok ellátása. Adminisztrációs folyamatok, rendszerek kiépítése, működtetése, naprakészen tartása Elvárások: Középfokú végzettség 1-2 év irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat Önálló, precíz és felelősségteljes munkavégzés Haladó szintű Excel-ismeretek (függvények, kimutatások, adatkezelés) Jó szervezőkészség, rendszerben való gondolkodás Megbízhatóság, pontosság "B" kategóriás jogosítvány Előnyt jelent: IT területen szerzett tapasztalat Egyéb irodai szoftverek (pl. Word, Outlook, Teams) magabiztos használata Amit kínálnak: Versenyképes bérezés és juttatások Hosszútávú, stabil munkalehetőség Tanulási és képzési lehetőségek SZÉP kártya Munkába járás támogatása Egyéb juttatások Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Vecsés Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 31. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!