
IT Business Analyst
Csatlakozz egy innovatív csapathoz, ahol a digitalizáció valóban működik!
A Bee Wise Kft. keres freelancer IT Business Analyst kollégát Budapestre (hibrid munkavégzéssel), aki részt vesz az IBM Tririga rendszer fejlesztésében, bevezetésében és támogatásában.
Ha tapasztalt vagy rendszerek elemzésében, szereted az agilis környezetet és nem riadsz vissza a folyamatmodellezéstől vagy ügyféltámogatástól, itt a helyed!
Feladatok
A cég által továbbfejlesztett IBM Tririga rendszer (Bee Wise FM) működésének, fejlesztésének és ügyfeleknél történő bevezetésének (implementáció) folyamatos támogatása
Kapcsolattartás a projektek résztvevőivel
Üzleti igények részletes felmérése, elemzése és dokumentálása
Rendszermegoldások, -integrációk tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének tervezése
Funkcionális és nem-funkcionális követelmény specifikációk készítése
Együttműködés a projektmenedzserekkel, üzleti elemzőkkel, tech lead-del, architect-tel, fejlesztőkkel, tesztelőkkel
Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, elkészült megoldás validációja
Folyamatok elemzése, folyamatmodellezés, folyamatábrák készítése
Tesztelési forgatókönyvek és tesztelési tervek kidolgozása
Funkcionális tesztek elvégzése, UAT teszt koordinálása, támogatása
Változáskezelés és problémamegoldás
Ügyféltalálkozók és egyeztetések szervezése
Rendszerdokumentációk és felhasználói kézikönyvek, oktatási anyagok készítése
Rendszerbemutatók és oktatások tartása az ügyfelek és kulcsfelhasználók számára
Elvárások
Legalább 3-4 éves tapasztalat IT Business Analyst, vagy Rendszerszervezői munkakörben
Kiváló kommunikációs és prezentációs készség
Ügyfélközpontú és rendszerszemléletű gondolkodásmód
Fejlett problémamegoldó képesség
Mély ismeretek az üzleti folyamatokban és rendszerekben
Projektmenedzsment területen és agilis módszertanokban szerzett tapasztalat
Interfészek, általános API működési logika ismerete
Microsoft alkalmazások magas szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, SharePoint, DevOps)
Angol és/vagy német nyelv középszintű ismerete (legalább B2)
Előnyök
Felsőfokú végzettség informatikai, gazdasági, vagy egyéb kapcsolódó területen
IBM Tririga és/vagy Maximo rendszerek ismerete
Műszaki, vagy Facility Manager képesítés
Nemzetközi projektekben szerzett tapasztalat
Specifikus iparági ismeretek (Facility Management, Property Management, műszaki üzemeltetés, CMMS, CAFM, IWMS)
Microsoft Azure DevOps magas szintű ismerete
Angol és/vagy német nyelv magas szintű ismerete (C1)
Amit ajánlunk
Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Szakmai fejlődési és továbbképzési lehetőségek
Modern és inspiráló munkakörnyezet
Fiatalos, dinamikus, összetartó és támogató csapat
Rugalmas munkaidő akár heti 2 nap Home Office-szal
Stabil vállalati háttér, számos díjjal elismert kiemelkedő, innovatív szakmai teljesítménnyel
Konditerem és szauna használati lehetőség az irodában
Hétfőnként közös hétindító reggeli
Munkavégzés helye
Magyarország, 1000 Budapest
Hirdetés egyedi azonosítója: raTPeO1VOM%2FZw6i%2BGSlKqQ%3D%3D
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Melon HR Technology Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid, Szabadús Hozzáadva: 8. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!