
IT ADATTÁRI RENDSZERFELELŐS
A munkakörbe tartozó feladatok: Vízügyi műszaki adatok központi kezelése Vízügyi adatbázisok adatmenedzsmentjéhez kapcsolódó feladatok ellátása Az adatok karbantartására kidolgozott belső szervezeti folyamatok koordinálása Szakrendszereket érintő fejlesztések támogatása MS SQL lekérdezések végrehajtása Beérkezett adatszolgáltatási kérelmek iratkezelése, adatszolgáltatások teljesítése Vízügyi igazgatóságokkal és a szakterületi főosztályokkal való kapcsolattartás Az adattár működését meghatározó eljárási rendek, szabályzatok kialakítása Oktatási anyagok készítése Belső kontroll tevékenység támogatása Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények: Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Büntetlen előélet Pályázati feltételek: Felsőfokú informatikai vagy műszaki szakirányú végzettség Tapasztalat adatbázis-kezelés, téradat-kezelés vagy informatikai rendszerek működtetése területén Térinformatikai ismeretek, téradatkezelésben való jártasság Rendszerszervezési ismeret, tapasztalat MS SQL alapismerete MS Office programok magas szintű felhasználói ismerete Jó kommunikációs készség Csapatmunkára alkalmasság Pályázat elbírálása során előnyt jelent: Adatbázis kezelésében való jártasság ArcGIS térinformatikai szoftverismeret Közigazgatási tapasztalat Projektekben való részvétel Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Pálya utca 9. Azért csatlakozz hozzájuk, mert: Családias légkörben dolgozhatsz Leendő munkatársukkal hosszú távra terveznek A szabadidő eltöltését sokféle állománymegtartó intézkedés segíti elő Tömegközlekedéssel (is) jól megközelíthető a leendő munkahelyed Stabil a szervezeti hátterük Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a vízügyi igazgatási szervek kezelésében álló lakások és helyiségek használatának, valamint a vízügyi igazgatási szerveknél foglalkoztatottak munkaköri besorolási és illetményrendszerének szabályairól szóló 26/2025. (VIII. 28. ) EM rendelet az irányadó. A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 12. 07. A pályázat elbírálásának határideje: 2025. 12. 31. A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Lehetőleg fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz a bruttó fizetési igény megjelölésével Motivációs levél Érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igényléséről szóló igazolás Végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok A feltételek között szereplő tapasztalat, gyakorlat hitelt érdemlő igazolása A pályázat elbírálásának rendje: Az előírt követelményeknek megfelelő, benyújtott önéletrajz és motivációs levél alapján az alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követően történik a munkáltatói döntés. Érvénytelen a hiányosan vagy késve benyújtott pályázat. A meghirdetett munkakör eredményes pályázat esetén azonnal betölthető. A személyes elbeszélgetésre behívott pályázó köteles bemutatni a végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratokat, illetve minden a pályázó által a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tartott dokumentumokat. Az OVF pályázatokhoz tartozó adatkezelési tájékoztatója a www.ovf. hu oldalon található. Jelentkezés módja: Kérjük, küldje el a fentebb említett módon az önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezést követően? A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 5. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!