
Irodavezető
Cégcsoportunk Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása. A piacain meghatározó szereplőként a Bravogroup több mint 600 kollégája 15 cégben nyújt teljeskörű irodai-, mobil- és informatikai szolgáltatásokat több ezer elégedett ügyfélnek. A Consumer divízió társaságai lakossági elektronikai eszközök nagykereskedelmi, valamint márkabolt üzemeltetési tevékenységet végeznek részben Magyarországon, részben pedig a dél-kelet európai régióban. Egyik fő mozgatórugónk a folyamatos fejlődés, ezért keresünk most új kollégát Irodavezető munkakörbe.
Amennyiben szívesen csatlakoznál a csapatunkhoz, nincs más dolgod, mint a JELENTKEZEM gombra kattintani.
Megköszönjük, ha önéletrajzod mellett fizetési igényedet is feltünteted.
Szeretnénk jelezni, hogy csak azokat a pályázókat tudjuk meghallgatni, akik a fenti kritériumoknak megfelelnek.
Visszajelzést azoknak a pályázóknak áll módunkban adni, akik részt vesznek a személyes interjún! Köszönjük a megértéseteket!
Feladatok
Az iroda zavartalan napi működésének biztosítása, koordinálása
A cégcsoport menedzsmentjével való kapcsolattartás, személyi asszisztensi feladatok ellátása
Naptárkezelés, időpont-egyeztetések, határidők nyomon követése
Meetingek szervezése, szükség esetén jegyzőkönyvek készítése
A cég működéshez szükséges levelezések, telefonok lebonyolítása, nyilvántartások vezetése a partnerekkel,
szolgáltatókkal, beszállítókkal
A recepció feladatainak megszervezése, a sofőr és recepciós kollégák napi munkájának koordinálása
Az üzlethálózat üzleteivel, bérbeadóival kapcsolattartás, szerződések kezelése, nyilvántartásának vezetése
Társosztályok munkájának támogatása, segítése (back office, pénzügy, üzlethálózat)
Kapcsolattartás, egyeztetés az IT support csapatával (pl IT eszközök rendelése, jogosultságok igénylése)
Céges flotta teljeskörű kezelése
Karbantartásokkal, takarítással kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével
Tárgyalóterem és irodai események szervezése, előkészítése
Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel
Elvárások
Felsőfokú végzettséggel (gazdasági/adminisztrációs terület előny) rendelkezel
Hasonló munkakörben szereztél releváns tapasztalatot (min. 5 év)
MS Office programokat magabiztosan használod
Angol nyelvű kommunikáció sem okoz gondot
B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Kiváló szervezőkészség, önállóság és proaktivitás jellemez
Jól kommunikálsz és mindenkivel könnyedén megtalálod a közös hangot
Igazi problémamegoldó vagy, aki kellőképpen rugalmas és határozott is tud lenni
Amit ajánlunk
Támogató munkahelyi légkört egy dinamikus csapatban
Szakmai kihívásokkal színesített mindennapokat
Egy stabil háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, amely hosszútávra tervez minden munkavállalójával
Hiszünk abban, hogy a sikerünk titka a folyamatos fejlődés, így minden kollégánknak igyekszünk erre lehetőséget biztosítani különböző szakmai képzések formájában
Munkavégzés helye
Magyarország, 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.
Hirdetés egyedi azonosítója: yD5dgurs0JAxtjxn11EHtQ%3D%3D
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Melon HR Technology Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 5. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: