
Irodavezető
Partnerünk egy budapesti székhelyű, magyar tulajdonú, nemzetközi ügyfelekkel rendelkező tanácsadó társaság, amely magas szakmai színvonalon nyújt pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási szolgáltatásokat. Szolgáltatásaikat magyar és nemzetközi ügyfeleik igényeihez alakították ki, korszerű megoldásokkal és személyre szabott szakmai támogatással.
Feladatok:
Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
Egy beosztott napi munkájának koordinálása
Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
Részvétel pénzügyi és kontrolling folyamatokban (alapszintű)
Elvárások:
Felsőfokú gazdasági végzettség
Minimum 4-5 év tapasztalat hasonló területen (irodavezetés, adminisztráció, pénzügy, kontrolling)
IT ismeretek (Excel, adatbázis-kezelés, alapvető digitális rendszerek)
Középfokú angol nyelvismeret
Kiváló szervezőkészség és önálló munkavégzés
Multitasking képesség, priorizálás
Megbízható, proaktív, rugalmas hozzáállású
Munkaidő:
Teljes -vagy részmunkaidő (napi 4-6-8 óra)
Home office lehetőség
Rugalmas munkakezdés és időbeosztás
Amit kínálunk:
Támogató, családbarát munkakörnyezet
Teljesítmény függő bónusz
Szépkártya
Utazási költségtérítés
Céges mobil, laptop
Medicover white csomag
Ha ez a pozíció felkeltette érdeklődését, kérjük, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, és kattintson az „Jelentkezés” gombra. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségeken!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Humán Centrum Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 28. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!