
Irodai koordinátor
Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú és innovatív vállalat, amely kulcsszerepet tölt be a közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és digitalizációjában. Több évtizedes tapasztalattal, stabil háttérrel és folyamatos innovációval támogatja a fenntartható városi mobilitást. Budapesti irodája egy nemzetközi projektközpont része, ahol a szakmai kiválóság és a csapatmunka kéz a kézben jár.
Feladatok:
Az iroda napi működésének koordinálása
Adminisztrációs és adatkezelési feladatok ellátása
Irodai eszközök, szolgáltatók és karbantartások menedzselése
Tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
Gépkocsipark működésének felügyelete
Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és az irodaház üzemeltetésével
Vendégek fogadása és az irodai környezet rendezettségének biztosítása
Költségvetési és beszerzési folyamatok támogatása
Folyamatban lévő irodafelújítási folyamatok szervezésében való aktív részvétel
Elvárások:
Középfokú végzettség
1-3 éves tapasztalat
Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel, Word
Önálló, felelősségteljes munkavégzés
Saját ötletek, javaslatok megfogalmazása
Határozott, mégis kedves személyiség
Munkaidő:
Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés
Amit kínálunk:
Nemzetközi munkakörnyezet, támogató csapat
Modern, barátságos iroda Budapesten, világos terek, közösségi zónák, ergonomikus munkaállomások
Versenyképes bérezés és juttatások – Corporate bónusz, SZÉP kártya
Kétévente menedzser szűrés, kockázati életbiztosítás
Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség
Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövő irodai működését!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Humán Centrum Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!