
IRODAI ASSZISZTENS / RECEPCIÓS MUNKATÁRS
Leendő feladatok: Recepció-felügyelet egy kolléganővel közösen, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása Tárgyalótermek foglalása, tárgyalások szervezése Iratok, levelek érkeztetése, iktatása, továbbítása Részvétel utazásszervezési feladatokban Felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása Munkatársak támogatása irodát érintő kérdésekben Vállalati parkolási rendszerrel kapcsolatban felmerülő feladatok elvégzése Felsővezetői asszisztensi feladatok ellátása Céges rendezvények szervezésének és lebonyolításának támogatása Az iroda üzemeltetéséhez, zavartalan napi működtetéséhez szükséges eszközök, készletek (irodaszer, konyhai fogyóeszközök stb. ) rendelése Elvárások: Minimum középfokú végzettség Társalgási szintű angol nyelvismeret (telefonon, élőszóban és írásban egyaránt) MS Office használat (Word, Excel, PowerPoint) Kiváló kommunikációs készség Aktív, agilis hozzáállás Pontosság, precizitás Jó szervező és koordináló képesség Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség Előnyt jelent: Hasonló területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat Amit ők nyújtanak Neked: Stabil, magyar tulajdonú vállalat, hosszú távú munkalehetőség Támogató légkör és csapat Modern, jól megközelíthető iroda Változatos feladatok (magyar és nemzetközi ügyfelek) Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület, Váci út 80. (Dózsa György úti metró közelében) Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 10. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!