Irodai asszisztens, pénzügyi munkatárs
Dinamikusan fejlődő cégünk 4 órás irodai munkára keres megbízható, precíz és kommunikatív munkatársat határozatlan idejű munkaviszonyba. Az iroda a XIX. kerületben található, de home office lehetőség is adott a feladatok egy részéhez. Feladatok:
Számlázás és adminisztrációs teendők ellátása
Kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben és telefonon
Az ügyvezető munkájának operatív támogatása
Árajánlatok készítése, dokumentumok rendszerezése
Egyéb irodai feladatok Elvárások:
Minumum középfokú végzettség, de örülünk a felsőfokú végzettségnek
Középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban)
Magabiztos számítógépes ismeretek (különösen MS Office)
Önálló munkavégzés, jó szervezőkészség
Előnyt jelent: korábbi irodai munkatapasztalat, pénzügyi tapasztalat Amit kínálunk:
4 órás, rugalmas munkarend
Határozatlan idejű munkaviszony
Home office lehetőség a betanulás után
Barátságos munkakörnyezet, támogató vezetés
Változatos feladatkör, fejlődési lehetőség Kérjük, hogy az önéletrajzodban tüntesd fel a fizetési igényedet is. Kezdés: megbeszélés szerint, mielőbb Munkavégzés helye: 1191 Budapest, Üllői út 200.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Pro Naturalis Kft. Hely: Budapest
Budapest, HUHozzáadva: 18. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!