
IRODAI ASSZISZTENS/BACK OFFICE MUNKATÁRS
Feladatok: Az irodába érkező vendégek fogadása, eligazítása Bejövő telefonhívások kezelése, átirányítása és az üzenetek továbbítása Bejövő és kimenő levelek kezelése, postázás, iktatás Beérkező számlák kezelése, vállalati rendszerben történő rögzítése Kimenő számlák készítése, kezelése Oktatás szervezés, az ehhez kapcsolódó egyéb feladatok ellátása Rendelések feldolgozása, visszaigazolása, nyomon követése Irodai általános beszerzésben való közreműködés Az iroda napi munkájának támogatása, közreműködés az irodai rend fenntartásában Csomagfeladások kezelése Utazásokkal kapcsolatos ügyintézés, szállásfoglalás Munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Vezető munkájának támogatása, riportok készítése Amit Partnerem elvár: Minimum középfokú végzettség Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban (középfok, kommunikációs szint) Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office) Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség Pontos, precíz munkavégzés Ügyfélorientált hozzáállás Előny, de nem feltétel: Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Nyitottság az újdonságok megismerésére Kulcs-Soft rendszer ismerete Szakmai előképzettség (pl. pénzügyi, számviteli végzettség) Amit Partnerem kínál: Hosszú távú munkalehetőség (teljes munkaidő) Határozatlan idejű munkaszerződés Kellemes munkakörnyezet, családias légkör Fiatalos, lendületes, segítőkész közeg Nemzetközi háttér Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Amennyiben a lehetőség felkeltette az érdeklődését, küldje el frissített önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 22. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!